klachten

Niet helemaal tevreden? Laat het ons weten!

Bij MerchMonkeys doen we er alles aan om je blij te maken met je bestelling. Is er iets misgegaan, heb je schade aan je product ontvangen of ben je ontevreden over onze service? Geen zorgen: we lossen het graag met je op.


Hoe kun je een klacht indienen?


Je kunt op de volgende manieren contact opnemen met ons:

  • E-mail: stuur je klacht naar [klantenservice@merchmonkeys.nl]
    Vermeld je ordernummer, een korte beschrijving van het probleem, en (indien nodig) foto's van het product.
  • Contactformulier: klik [hier] om ons formulier in te vullen
    Binnen 1-2 werkdagen ontvang je een reactie.
  • Telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 op 06-39448042


Wanneer hoor je van ons?

We reageren doorgaans binnen 48 uur op je klacht. We doen ons uiterste best om samen tot een passende oplossing te komen.


Waar moet je op letten?

  • Voeg zoveel mogelijk informatie toe (ordernummer, product, foto’s)
  • We behandelen klachten binnen 14 dagen na ontvangst van je bericht
  • Als je klacht complex is, laten we je weten hoeveel extra tijd we nodig hebben


Nog steeds niet tevreden?

Komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht indienen bij Stichting Webshop Keurmerk via www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht. Zij zullen bemiddelen en zoeken naar een oplossing.


MerchMonkeys gelooft in eerlijke service, vlotte communicatie en een beetje bananenhumor 😉. Dus laat van je horen — we staan voor je klaar! 🐒💛